x
75 71 15 99 Ring til os:

 


Afhenting hos SuperSellerS

Du kan afhente dine produkter på vores lager i vores åbningstid. Hvis du har bestilt en stor mængde produkter, skal du være opmærksom på, at det kan tage 5-30 minutter at finde dine produkter. Det vil derfor være en stor hjælp, hvis du kan ringe, når du ved, hvornår du vil afhente produkterne. Du kan også selv bestille en fragtmand til at afhente produkterne. I så fald vil vi også gerne vide tidspunktet for afhentning af dine produkter.

 


Levering

Vi samarbejder med flere transportører for at levere produkterne sikkert, billigt og hurtigt til dig. Fælles for disse transportører er:

Der skal være nogen til at tage imod leveringen, ellers returneres produkterne til et fragthub.
Du skal kontrollere leveringen for skader, når du modtager dem.
Du skal tjekke om du har modtaget alle colli'er.
Hvis du finder skader, skal du protestere / informere transportøren inden underskrivelse af fragtsedlen. Hvis du finder skader, kan du nægte at acceptere produkterne.
Hvis du efter levering finder skjulte skader, skal du inden for 3 dage klage direkte til fragtføreren/chaufføren. Nedenfor kan du se de forskellige transportører, vi bruger.

 


PostNord

Mindre pakker. Hvis der ikke er nogen til at modtage produkterne, vil du få en besked i postkassen og produkterne vil blive placeret i nærmeste pakkeshop, hvor du kan afhente produkterne.

 


Danske fragtmænd

Store ordrer, glasdisplays, rillepanel, glas og spejle sendes med Danske fragtmænd. Alt over 1,75 meter og paller sendes med Danske fragtmænd.
Danske fragtmænd kan håndtere pakker, paller etc. med lastbil, skib eller fly. Danske fragtmænd tilbyder flere muligheder, og vi vil altid forsøge at vælge den billigste for dig.
Leveringstiden varierer fra land til land.
https://www.fragt.dk/